Aug 7, 2008

Chenta hati...


Vulcan 500cc yang standard, itu biasa. Bagaimana pula jika Vulcan 500cc dah diupgrade ke rupa bentuk Harley Davidson..? Tunggu dan nantikan keluarannya. Kena pula warna oren...mcm sempoi tapi jika yang tahu menilai, akan sentap! Manakala yang tak tahu menilai...
"Apa la brader... ini macam pun lu angkat ka?"
Itulah dialog-dialog yang akan terpacul keluar...
hehehhe

8 Coretan Lain:

Cikgu Hakim on 8/07/2008 11:04 PM said...

"vulcan rupa harley". kalu dah syok, layan jer.. :)

muadzlife on 8/08/2008 1:59 PM said...

heheheh.. seb baik x minat moto...

PakTeh on 8/08/2008 6:35 PM said...

kat highway, motor besar raja jalan.. potong kereta di tengah jalan.

cuma kesian bila hari hujan.. jalan pelan di lorong kecemasan, atau tumpang teduh di bawah jambatan.

KakDah on 8/09/2008 1:30 AM said...

salam,
ptg jumaat masa nak balik dari ipoh ke putrajaya...kat simpang pulai...masa nak isi minyak....nampak 2 buah moto bekuasa beso tegolek di tengah jln dan sebuah volvo yg kemek disisi dan belakang...semua yg telibat cuma cedera ringan dan pemandu volvo pengsan sekejap...

azlanlin on 8/09/2008 2:02 PM said...

To Akim:

Mmg syiok layan Vulcan...rempuh juga hujan dan kesejukan...itulah nikmatnya..Rider Return!

Kalu nak tumpang layan pun boleh juga...heheh

azlanlin on 8/09/2008 2:02 PM said...

To Muadzlife:

Kalu minat moto apa jadi?

azlanlin on 8/09/2008 2:06 PM said...

To PakTeh:

Raja bukan sebarang raja,
Raja Gopal diberi nama;
Jiwa tua bertukar remaja,
Walau bertukar, asalnya tak dilupa....

Heheheh...

azlanlin on 8/09/2008 2:08 PM said...

To KakDah:

Aikkk....pemandu volvo pulak yang pengsan...?

 

Blog Archive

About Me :

My photo

i'm everywere
Email : azlanlinn@yahoo.com

E-Journal

Pendidikan ::

* Bahagian Tajaan - Blog
* Bahagian Tajaan - Rasmi
* MPM
* KPM
* Kemudahan OKU
*

target="_blank"

Text

Klik Banner

Warna-warni Kehidupan Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template