Aug 23, 2008

Brillante Weblog

Sedang aku menyusun spanar-spanar di rak, muzik lagu aspalela berkumandang. Itu tandanya hp aku berbunyi. Bunyinya memang kuat. Saja aku letakkan muzik yang rancak utk menggerakkan aku lebih cepat untuk mengangkat telefon. Aku lihat, nama ayang tertera pada hp cokia aku.

"Yang, ada lagi nih... nak tolong ambil ke?" tanya mem besar aku.

Ok Yang, tolong ambil kejap. Abang sibuk sikit ni. Tolong uruskan yer...

Aku bersyukur ke hadrat Ilahi kerana masih kedapatan rakan maya yang sudi memberikan award. Mungkin ada pembaca yang melihat "sesuatu" yang menjadikan ianya tertarik. Ingatlah, sesuatu yang dicari, akan anda temui. Maka segalanya bergantung pada diri kita sendiri. Bagi aku, sesuatu keistimewaan atau keunggulan dalam blog sempoi ini hanya pembaca yang lebih mengetahui, kan? Terima kasih kepada smua pembaca. Kehadiran kalian memberi makna sukar digambarkan melalui kata-kata.

Maka, dengan itu... saya mengucapkan jutaan terima kasih kerana kenalan maya baru saya iaitu AnnDee yang telah telah sudi menghadiahkan saya sebuah award. Bagi saya, agak terlalu kerdilnya diri saya untuk menerima sesuatu penghargaan yang sebegitu rupa. Thanks AnnDee

Walau bagaimanapun, award itu adalah kepunyaan saya. Maka, saya enggan memberikannya kepada sesiapa jua... maaf ye AnnDee, itu hak saya. Saya tak nak berikan kepada sesiapa yang lain selain saya. Hehehehhe...

p/s:

Sebenarnya, DakLan akan menerima apa jua yang diberikan pada DakLan. Namun untuk memberikan pada orang lain pula, memang tidak sekali-kali. Ini kerana DakLan tak mahu orang lain perlu membuat entri untuk penerimaan award tu. Maklum le, ada yang berminat dan ada yang tak berminat untuk menerima dan memanjangkannya.

Maka, KEPUTUSAN DakLan ialah apa jua yang DakLan terima, maka orang lain takkan menerimanya. Harap-harap rakan maya memahami akan situasi ini. Bukannya tamak tau! Hahahahah...

5 Coretan Lain:

muadzlife on 8/25/2008 2:38 PM said...

amboi...Daklan simpan sensorang tuu..hehhehe apa2pun..tahniah atas award tu :)

juleehana on 8/25/2008 4:23 PM said...

Maka, KEPUTUSAN DakLan ialah apa jua yang DakLan terima, maka orang lain takkan menerimanya. Harap-harap rakan maya memahami akan situasi ini. Bukannya tamak tau! Hahahahah...

"Kesiannya Cikgu, sampai macam tu cikgu harap orang hargai cikgu sebagaimana cikgu menghargai orang lain"...

"Begitulah kehidupan kan...bila kita dapat apa yang kita harap...kita simpan tak nak kongsi dengan orang"...

Jie on 8/25/2008 5:37 PM said...

Selamat menyambut hari kebangsaan...

dah kibarkan bendera?

suara on 8/27/2008 4:42 PM said...

Salam.

Hehe... cikgu pun macam saya jugak ye... dah dapat tak nak kongsi-kongsi lagi dah... hehehe

Mak Su on 8/28/2008 3:50 PM said...

tahniah lan, semoga byk lagi awards yg akan awak dpt :)

 

Blog Archive

About Me :

My photo

i'm everywere
Email : azlanlinn@yahoo.com

E-Journal

Pendidikan ::

* Bahagian Tajaan - Blog
* Bahagian Tajaan - Rasmi
* MPM
* KPM
* Kemudahan OKU
*

target="_blank"

Text

Klik Banner

Warna-warni Kehidupan Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template