Sep 28, 2007

Surat yang beranak?

Jam 9.30 pagi tadi Ijan call aku. Dia maklumkan bahawa enjin dan wiring Nissan aku tu dah siap. Tunggu "fuel pump" je utk sambungkan kabel minyak ke tangki minyak. Dia dah try guna "fuelpump" Nissan 1.3 punya. Minyak tak support katanya. Maka aku call tempat aku beli enjin dulu. Alhamdulillah, lepas Jumaat nanti, owner kedai auto part (Padil - satu2nya bumiputera yang berjaya dlm bidang ni di Melaka) minta aku ambil di kedainya.

Ijan juga dah cuba masukkan "fuelpump" Mercedes, tetapi kedudukannya di luar tangki menyebabkan pengaliran minyak untuk pembakaran kurang "cun" katanya. Maka aku mesti dapatkan juga "fuelpump" Nissan 1.6 (BA14 - jenis enjin Nissan yang aku ambil). Malangnya, yang betul-betul ngam dengan model enjin aku xde.

Pada jam 2.30 ptg aku masih menumpang Sifoo Zuri untuk urusan ni sbelum balik ke Kluang. Cikgu Izwan juga ada ikut serta. Alhamdulillah, ada pula "fuelpump" Nissan 1.6 cuma modelnya berbeza. Aku cuma dapat model BA13. Ketika itu juga aku mengambil surat beranak enjin Nissan 1.6 Twincam (BlackTop) untuk dibawa ke mana saja sebelum pergi Puspakom....bila le aku nak pegi tu yer? Rasanya aku pakai runner je kut sbb kete aku nak pakai.....yahooooo!

Surat yang beranak?

Surat yang beranak?


Orait la tu dah.... Selesai saja urusan itu, kami bergegas bergerak ke Kluang... Balik ke lubuk!

Sportrim ori dari Jepun - 5 lubang

Ini kereta Mitsubhisi owner autopart tu.
BANZAI REVOLUTION AUTO PART

Kedai Autopart di Taman Merdeka, Melaka - kawasan IKS
(tu gambar Waja Sifoo Zuri yang bakal ditukar jika ada WISH yang dia berkenan)

1 Coretan Lain:

TokNabe on 10/03/2007 7:26 PM said...

Ada rezeki bro.....ada la. Setakat ni masih mengejar rezeki tu.

 

Blog Archive

About Me :

My photo

i'm everywere
Email : azlanlinn@yahoo.com

E-Journal

Pendidikan ::

* Bahagian Tajaan - Blog
* Bahagian Tajaan - Rasmi
* MPM
* KPM
* Kemudahan OKU
*

target="_blank"

Text

Klik Banner

Warna-warni Kehidupan Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template