Mar 25, 2009

Kelas UKP6013 yang terakhir

Hari ini adalah kuliah terakhir untuk UKP6013 (Asas Kaedah Penyelidikan Dalam Pendidikan) bersama dengan Dr Ong Eng Tek. Banyak ilmu yang ditimba dalam kuliah ini. Ilmunya dalam kaedah penyelidikan cukup mantoooppp. Tq Dr atas segala ilmu yang dicurahkan.



Dalam kuliah ini, assigment, pembentangan kumpulan dan proposal telah selesai dan diserahkan kepada Dr Ong. Oleh itu, aku cuba kumpulkan semua nota-nota pembentangan kumpulan utk dibakar (burn) ke dalam cd dan diserahkan secara rasmi kepasa Dr Ong. Macam bagus jer penyerahan cd bahan pembentangan.



Bukan susah nak arrangekan hal-hal macam ni. Biasanya, jika dalam kelompok tertentu, ramai yang ambil sikap tunggu dan lihat. Ketika inilah aku cuba susun acara penyerahan CD secara rasmi. Sempat juga bergambar untuk semua student bersama Dr Ong dalam bilik kuliah. Minggu hadapan adalah minggu XM. Maka, jika tak datang untuk minggu-minggu terakhir ini...ermm, sendiri mau ingat ler...

1 Coretan Lain:

Marni on 3/25/2009 11:49 PM said...

Wah, sekejap betul rasanya dah nak tamat satu semester lagi.. Apa pun, selamat berjaya diucapkan kepada semua yang bakal menduduki peperiksaan!

 

Blog Archive

About Me :

My photo

i'm everywere
Email : azlanlinn@yahoo.com

E-Journal

Pendidikan ::

* Bahagian Tajaan - Blog
* Bahagian Tajaan - Rasmi
* MPM
* KPM
* Kemudahan OKU
*

target="_blank"

Text

Klik Banner

Warna-warni Kehidupan Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template