Mar 23, 2008

Thanks for my friend!

Baru-baru ni aku ada berborak dgn bisnessman (Carwash) sebelah bengkel aku. Kami dah macam adik-abang kerana dia dah berumur hampir 47 tahun. Boleh berborak apa-apa ajer tanpa ada perasaan bersalah dan menyalahkan.... "aik..tak bleh le kata camtu, aku kan lagi berumur drp hang"...besh suasana macam tu. Tanpa ada rasa "guilty", maka boleh berbincang apa saja, tanpa mengira perbezaan umur dan pangkat!. Mudah kan kalu camtu?

Patutla agak lama juga aku tak jumpa dengannya. Dah jadi macam biskut, kejap ada kejap tak ada. Dulu, seawal disember 2007, dia ada maklumkan bahawa dia ada projek baru utk bisness famili dia di Pahang. Ermmm..aku sekadar dengar saja sebab dia belum mahu membuka peluang..tetapi dia sekadar memaklumkan kat kat aku, tunggu je cikgu!




Kini, peluang dibuka dan terbuka untuk bantu membantu. Dia sedang menjayakan projek barunya di Pahang. Aku pula akan sentiasa memantau dan meninjau perkembangan projek barunya. Dapat juga memahami dan melihat ruang dan peluang tu utk masa hadapan. Kini, rancangan perniagaan utk projek tersebut ada dalam tanagn aku. Dah study dan agak menarik.!


Insyallah, aku akan dalami dalam projek tu then baru aku akan buka dlm meeting family aku. Sama ada sesuai atau tidak utk dilaksanakan... Dalam kepala aku ada beberapa setting yang perlu dilaksanakan kerana ianya perlukan komitmen semua pihak dengan matlamat yang satu tanpa berbelah bagi dan susah payah sama-sama tanggung. TAKE THE RISK! Wallahualam.

0 Coretan Lain:

 

Blog Archive

About Me :

My photo

i'm everywere
Email : azlanlinn@yahoo.com

E-Journal

Pendidikan ::

* Bahagian Tajaan - Blog
* Bahagian Tajaan - Rasmi
* MPM
* KPM
* Kemudahan OKU
*

target="_blank"

Text

Klik Banner

Warna-warni Kehidupan Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template