Dec 14, 2007

Cuti-cuti layan anak...

Di Pintu Utama ikut Taiko!

Di bilik editing...

10 Coretan Lain:

muadzlife on 12/14/2007 10:01 AM said...

wah.. rombongan ke angkasapuri nampaknya..

Sifoo said...

Macm ku kenal gerangan ni, tapi siapa dan di mana ye.....

UncleJ on 12/14/2007 11:15 AM said...

ya...saya jugak sifoo...macam ku kenal yg berjaket coklat itu..dimana ya sy ketemu dgn nya hari tu??

budindo said...

ketua pengawal angkasapuri.

ctnurani said...

layan anak je keee...??

azlanlin on 12/14/2007 9:56 PM said...

TO Muadzlife :
Sebelum tu dah bawak anak-anak ke Muzium Negara. Bila keluar dari sana, nak mencari highway ke selatan. tetiba,macam terlajak masuk ke Angkasapuri setelah berjemput!. Hehehhe.

azlanlin on 12/14/2007 9:59 PM said...

To Sifoo & Uncle J & budindo:

Mana ke idak pernah jumpa gerangan kat skrin laptop...maklum le, kelaurga aku diringi pengawal ANGKASApuri... kalu tidak di eskot, gerenti aku x leh masuk...hehehhe, thanks pengawal!

azlanlin on 12/14/2007 10:00 PM said...

to ctnurani:

1. mama dan ayah layan anak.
2. mama layan ayah.
3. ayah layan mama

x gitu ctnurani?

TIRAI HIDUP on 12/15/2007 10:28 PM said...

emmm...baru ni lawa masuk blog daklan..syok aa daklan pi angkasapuri?nampak tak mayat lawa yg dok tersadai kene sula dgn pengawal Budindo???emmmm...seksinya pengawal angkasapuri u daklan!!!!

Saiee Driss on 12/16/2007 9:23 AM said...

Assalamualaikum.
Tuan diiringi oleh raja blogger glamor Malaysia. Tengoklah lengkap dengan name tag lagi tu... Kini nak jemput ke laman baru saya pula http://pantunonline.com . Kalau datang ke Radio24, saya pula jadi pengiring. Datanglah ...

 

Blog Archive

About Me :

My photo

i'm everywere
Email : azlanlinn@yahoo.com

E-Journal

Pendidikan ::

* Bahagian Tajaan - Blog
* Bahagian Tajaan - Rasmi
* MPM
* KPM
* Kemudahan OKU
*

target="_blank"

Text

Klik Banner

Warna-warni Kehidupan Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template