Oct 22, 2006

SIBUK & MENYIBUK..

Seharian...
Perjalanan ari ni agak padat.. Sejak pagi membantu kgkawan menguruskan tempat utk majlis penyampaian sumbangan zakat utk anak2 yatim daerah kluang. Bank Rakyat menyerahkan zakat kepada Pemuda UMNO Kluang. Pemuda cuma menguruskan majlis penyerahan utk ank2 yatim. Lepas asar, majlis bermula... amik alih post Pengacara Majlis... alhamdulillah...majlis berjalan lancar.
Malam : Anto Pejon ke bus stand Kluang utk pulang ke pantai...Dah siapkan baru raya utknya di pertengahn puasa dulu...
Perkembangan Bengkel :
Dalam 2 @ hari ni sbeelum raya, jenuh la kat bengkel. Sorang pomen dah balik kg ... Utk cover keadaan, dah amik sorang budak KOLEJ KOMUNITI kat Tangkak dalam bidang Automotif yang balik bercuti di Kg Sahari gak... lega le sikit... Ini le gambornya... dah siap interview.. mcm ok gak.. cuma skill saja yang belum teruji... Kalau tip-top kejenya, thn depan dia dah abis belajo kat Kolej Komuniti, dah bleh keje trus kat G2 Auto...untung bebudak yg ada kemahiran...x perlu nganggur.... Gambor kat bwh ni le budaknya.... WAN namanya.
19 Okt, masa gi bengkel ngan mem, pomen2 blum berenti keje... bukan senang nak sattlekan problem kete orang.... Pejon pun mcm dah boleh sikit2... ada perkembangan..

Kebetulan pulak masa tu, ada jugak kaum dari kg bumihijau, pgkalan bharu yg anto servis kete kat bengkel. Yang berbaju merah tu le org bumi hijau. Alaaaa... anak panglima hitam. Dia keje Warder kat penjara di kluang. Yang berbaju putih plak org panchor, x berapa kenal sbb lapis2 bawah....dan yang lain2 tu org taiping... syok jugak boleh borak loghat utara.. hehheh

2 Coretan Lain:

Pak Ngah on 10/22/2006 9:26 PM said...

Alhamdulillah, semoga dengan kepimpinan CEO G2 yang tip top bersama2 para pendokong yang hebat2 (Ijan & Pejon)..bengkel mampu meluncur kehadapan.

Kata orang..bukan senang nak senang
...dan...jarang kita dapat terus berlari kencang tanpa melalui peringkat2 mengiring, meniarap, mengesot, berdiri, bertatih dan berjalan.

Selamat Maju Jaya!!!

azlanlin on 10/23/2006 11:19 PM said...

Doa-doakan le. Peringkat2 mengiring, meniarap, mengesot, berdiri, bertatih dan berjalan menjadi adat. Tima kasih krn beri ingatan dan panduan... dalam pada bergerak ke hadapan, jgn le tersungkogggg....

 

Blog Archive

About Me :

My photo

i'm everywere
Email : azlanlinn@yahoo.com

E-Journal

Pendidikan ::

* Bahagian Tajaan - Blog
* Bahagian Tajaan - Rasmi
* MPM
* KPM
* Kemudahan OKU
*

target="_blank"

Text

Klik Banner

Warna-warni Kehidupan Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template