Oct 8, 2006

ALAMAT : moga tahun ini penerima kad raya lebar senyuman

ALAMAT : bakal2 penerima kad raya...
08/10/06 - 1.30 pg - Ahad

A'kum...
Inilah kad raya daripada kami sekeluarga di Kluang
untuk semua pengunjung setia blog kami dengan ucapan :
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
AMPUN MAAF DIPINTA
ATAS SEGALA YANG
BERLAKU


Anak sulung :
Azizah bt Lin
127, Felda Nenering,
33100 Pengkalan Hulu,
Perak.

Anak kedua :
Mohammad b Lin
1296E, Lorong Keranji 6E,
Jln Keranji 6,
93350 Tabuan Jaya,
Kuching, Sarawak.

Anak ketiga:
Azizi b Lin
Politeknik Kota Kinabalu,
Menggatal,
88450 Kota Kinabalu,
Sabah.

Anak keempat:
Rosiah bt Lin
200, Kg. Bumi Hijau,
Pengkalan Bharu,
34900 Pantai Remis,
Perak.

Anak kelima:
Azian b Lin
Lot 2666, Lorong Masjid, Sungai Batu,
34900 Pantai Remis,
Perak.
Anak keenam:
Azman b Lin
E-4, QTRS Guru,
SMK Pantai Remis,
34900 Pantai Remis,
Perak.

Anak ketujuh:
Azlan b Lin
15, Jln Perwira 1/9,
Tmn Titiwangsa,
86000 Kluang,
Johor.

4 Coretan Lain:

Pak Ngah on 10/08/2006 5:50 AM said...

Angah (Ainul Ashiqin) beritahu semasa bersahor tadi... Pak Tam tu teror le tentang ICT, tengok blog dia tu, ada kelainan... best le...tapi seketika kemudian, satu pertanyaan pula menyusul..tapi.. kenapa asyik2 tampal menampal potret yang sama je...cari le gambo lain untuk ditampal...best le sikit dan baru ada umph...

Lantas ayahnya mencelah...tunggu le episod akan datang... insya Allah, pasti akan ada kelainannya...kalau angah tak percaya, tengok je le nanti... sebab ayah tau sangat tentang paktam ni...iaitu dia ni PANTANG DICABAR.

azlanlin on 10/08/2006 12:22 PM said...

Tunggu...bila tiba masanya,
kita semua bergembira,
upload gambor yang mana suka,
untuk tatapan sanak saudara....

apa-apa pun bergantung pada diri kita, sanggupkah berkorban masa untuk aplikasikan sesuatu ilmu yang diperolehi... itulah realitinya.

KakDah on 10/08/2006 7:07 PM said...

Terima kasih dengan paparan alamat-alamat tu. Mudah-mudahan kad raya tahun ni tak lah setakat beli je....

hari ni berbuka dengan cucur udang, kanji semalam perangat semula, dan nasi dengan 2 mata lauk diperangat dan 1 mata masakan hari ni....

zahrine on 10/09/2006 11:19 PM said...

itu feather kawan rasa ada lebih ler…hehe akhir kata dpd rasululah S.A.W bersabda “solat yang tenang dan khusyuk itu akan naik ke langit dgn wajah berseri-seri manakala solat yang sebaliknya akan berwarna hitam pekat lagi tidak berseri”….maka oleh itu adalah lebih baik mengerjakan solat terawih 8 rakaat dengan hati yang tenang dan tawaduk daripada mengerjakan solat terawih yang panjang dan tidak teratur lagi tidak tenang…petikan daripada Sekretariat Sudut Hukum IKIM…

 

Blog Archive

About Me :

My photo

i'm everywere
Email : azlanlinn@yahoo.com

E-Journal

Pendidikan ::

* Bahagian Tajaan - Blog
* Bahagian Tajaan - Rasmi
* MPM
* KPM
* Kemudahan OKU
*

target="_blank"

Text

Klik Banner

Warna-warni Kehidupan Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template