Feb 15, 2008

Khas buatmu...

Sebuah TV Plasma utk mu secara maya... Datin Lawa!


...klik pada gambar utk ke link tersebut...


Khas buat sahabat aku...walaupun mengong tetap ok!

p/: lewat malam nanti aku akan komen sikit....ngeh..ngeh..ngeh

1 Coretan Lain:

TIRAI HIDUP on 2/15/2008 2:19 PM said...

Cesss!Konon nak cover line!!!Caiiit!!Idea Daklan konon ada orang pesan kat dia supaya kelepiaq siap siap!wakakkaka..hang Daklan macam la haku x leh baca pikiran hang???Sebenarnya hang dah rasa tak torah sebab hang jarang kene POJI dengan pompuan hahhahha....aiiikss dia ni penin juga nak respon tadi bila kene ayat skit..hahhahha!!!Berpinauu bijik mata nak jawab???
PADAN MUKER HANG!!

Daklan,
Walau hang dapat baca pikiran aku juga yg mengong ni(konon banyak masalah) tapi hang tau jauh disudut hati aku ni suci bagai embun pagi ececceccec!

Ayat hang aku ingat sampai bila bila - ni ayat hang kita kan bersahabat?Rilex...semua berlaku walau tsunami hang soh haku rilex...so haku dok ikut hang punya ADVICE la ni..rilex dan hepi!

 

Blog Archive

About Me :

My photo

i'm everywere
Email : azlanlinn@yahoo.com

E-Journal

Pendidikan ::

* Bahagian Tajaan - Blog
* Bahagian Tajaan - Rasmi
* MPM
* KPM
* Kemudahan OKU
*

target="_blank"

Text

Klik Banner

Warna-warni Kehidupan Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template