Nov 24, 2006

3 hari di MARA KLUANG

JUMAAT : 24-11-06 -9.45 PG

3 hari di Mara Kluang, Kursus Akaun Berkomputer - Mr Accounting, amat bermakna. Cuma bayar rm100, dapat software original lagik. Kalu kat pasaran hampir rm800. Rezeki dr Allah.

ini le software originalnya. boleh burn dan jual kat kengkawan plak tu... heheh

ini plak tenaga pengajarnya. Mr Loh ni asalnya tenaga pengajar di MARA. Dia pencen awal dr mara pd umur 50 thn. Skrg ni jd konsultan buat akaun utk syarikat2 di JB. Dpt gak jd pengajar jemputan mara...
dok asyik klik2 ttp figure masih x btul gak. Maklum le first time. Kalu digodak2 byk kali, mungkin baru cekap kut.
politician stail. Mesti kena angkat tangan kalu org amik gambar... mesra rakyat ..hehheh
hari terakhir, jd wakil peserta kursus utk beri ucapan ringkas. spontan je le dan beri tahniah pd pengajur-mara, tenaga pengajar dan peserta kursus.
terima sijil dan software original drp pen pngurus mara kluang.... dah jd geng ngeteh, hehehhe

bergambar beramai2 pd hari pertama kursus. ramai gak usahawan2 muda yg telah menyertai kursus ni... yg pompuan di depan tu ramai jd kerani di syarikat bumiputera yg di anto oleh bos mereka.

2 Coretan Lain:

KakDah on 11/24/2006 10:58 AM said...

Pak Tam, baju tak tuck in ke..neguk dek Pengarah dan bekas Pengetua berbunyi le nanti....kan majlis tu agak formal jugak....he...ee..nanti Org Beso kat Maktab, Org Beso kat P. Remis dan Cikgu Hakim....tentu komen....sekali sekala nak jugak bebas bergaye...ye...

Pak Ngah on 11/25/2006 6:40 AM said...

Alang kata: Eeii..Pak Tam macam Alang gak..tak gemo tuck in..pakai T-shirt..tiada stoking..sebijik macam Alang..tapi Alang buat macam tu hanya semasa acara/majlis tak formal je...(jangan MARAH ye..).

Angah kata: Pak Tam tau tu adalah majlis formal..tapi mungkin dia dah terbiasa dengan "gaya org politik"..biar nampak SEMPOI..biar org kata berjiwa rakyat..maka..
begitu le jadinya.

Along kata:..no komen...

...PAKNGAH & MAKNGAH seronok melihat gelagat dan persepsi anak2 terhadap sesuatu "perkara".

 

Blog Archive

About Me :

My photo

i'm everywere
Email : azlanlinn@yahoo.com

E-Journal

Pendidikan ::

* Bahagian Tajaan - Blog
* Bahagian Tajaan - Rasmi
* MPM
* KPM
* Kemudahan OKU
*

target="_blank"

Text

Klik Banner

Warna-warni Kehidupan Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template