Sep 16, 2008

Rakan Bermotivasi Tinggi

Hari ini aku bersms dengan rakan blogger baru. Bro Jinggo namanya. Seorang motivator yang bermotivasi tinggi. Nice personality. Aku layari blognya, menarik segala catatannya. Banyak info yang berguna. Teruskan mencurahkan bakti dan memberi input kepada semua pembaca.

Klik DI SINI.

10 Coretan Lain:

azza_irah on 9/16/2008 5:50 AM said...

iya setuju..
blog jinggo mmg bermotivasi tinggi. penuh dengan kata2 pembakar semangat yg boleh membuatkan minda kita kembali aktif..

apa yg selayaknya..?

Mak Su on 9/16/2008 1:21 PM said...

nak lawatlah. insyallah

jinggo on 9/17/2008 8:28 AM said...

terima kasih - kita dah bercerita kat sms.seronok semuga ruang ini di manafaatkan ( ada rahsia ) saya beri tempoh 2 tahun aja..di hujung nya ruang saya akan di buku kan...untuk tatapan generasi hari esok...mengenai UPSI & tanjung malim.bila nak datang......

azza_irah on 9/17/2008 9:46 PM said...

tempoh 2 tahun sb dah blajo nya 2 tahun je..ekekee...
slamat maju jaya awk..

azlanlin on 9/17/2008 10:26 PM said...

To Azza 1 :
Sememangnya itulah selayaknya utk Bro Jinggo...

azlanlin on 9/17/2008 10:26 PM said...

TO Maksu:

Lawat..jangan tak lawat... nanti terliwat..ehhh terlewat! wakakka

azlanlin on 9/17/2008 10:30 PM said...

To Bro Jinggo:

Sama-sama kasih. Seronok sms tentang 'berasap selepas berbuka'. Hahah.

Ada rahsia antara kita? Ermm, mcm menarik!

2 tahun aja utk 2 thn..mana mungkin 2 thn utk 3 thn...hheheheh

Tg Malim, takkan bergerak ke mana2. Cuma saya belum tergerak ke sana sbb nanti jadi musafir di jalanan..kesian tekak dan lidah.

Tungu yer... thanks bro jinggo!

azlanlin on 9/17/2008 10:31 PM said...

To Azza:

mesti genap 2 thn jugak ke? Tak boleh pendekkan sikit? hehehhe

azza_irah on 9/17/2008 10:57 PM said...

Sayangnya hanya pelangi melingkari hidup..ermm, nampak tetapi tidak tercapai dek tangan yang menggapai!

kita mampu mengukur baju di badan sendiri..
sememangnya yang tidak tergapai itu indah dipandangan mata kasar...namun tidak semestinya indah di mata hati..

Jie on 9/18/2008 8:26 AM said...

sepadan...kedua²nya memang bermotivasi..
tahniah utk daklan juga..:D

 

Blog Archive

About Me :

My photo

i'm everywere
Email : azlanlinn@yahoo.com

E-Journal

Pendidikan ::

* Bahagian Tajaan - Blog
* Bahagian Tajaan - Rasmi
* MPM
* KPM
* Kemudahan OKU
*

target="_blank"

Text

Klik Banner

Warna-warni Kehidupan Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template