Sep 18, 2008

Gian tak Gian?


Pelaburan anda sebanyak RM80 anda dapat menjimatkan
RM240 (20 batang sehari) atau - Ni boleh beli motor baru!
RM480 (40 batang sehari) - Ni pulak boleh beli kereta baru!
RM720 (60 batang sehari) - Ni best... Apartment baru!

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

PEROKOK kini boleh menghentikan tabiat merokok secara lebih mudah dan selamat dengan perkenalan produk herba berhenti merokok, Rid-Tobak yang merupakan campuran enam herba ciptaaan seorang penyelidik dari India. 93% perokok yang menggunakan produk itu dapat menghentikan tabiat buruk itu dalam masa pendek dengan cara yang sihat.

Produk tersebut merupakan hasil ciptaan Dr. Chetan Somnath Mehta yang merupakan pakar penyelidik dalam bidang pemakanan nutrisi berherba dari India yang telah mengambil masa selama 12 tahun untuk menjalankan penyelidikan ke atas produk tersebut serta mengujinya sebelum digunakan oleh ribuan perokok.

Produk ini adalah gabungan enam jenis herba yang tidak mengandungi
sebarang sisa-sisa nikotin, bahan kimia dan tidak akan membawa sebarang kesan sampingan buruk ke atas mereka yang menggunakannya.

Untuk Maklumat Lanjut:

Klik DI SINI... DI SINI juga boleh.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++

Kepada pengunjung:

Sebenarnya, aku terbaca dalam iklan di Berita Harian. Aku call pusat pengedar di KL. Aku dapatkan pengedar tunggal di Kluang. Malam tadi aku hubungi Dr Fauziah di Klinik Sri Perdana di Kg Gajah. Meredah dingin dengan ChintaHati untuk dapatkan Rid-Tobak. Berharga RM80.00. Aku cuba adalah lebih baik daripada tiada usaha langsung...kan?



Aku risaukan tahun depan, jika aku dah mula merentas arus ilmu, kompom rokok menjadi sahabat setia... Aku cuba dan aku usaha. Kesannya belakang kira..... Biasanya bab berenti sebegini lah yang aku selalu kalah....hehhehe

Oleh itu, mana-mana perokok tegar cuba-cubalah...

9 Coretan Lain:

azza_irah on 9/19/2008 10:42 PM said...

cikgu..
tahniah..
sekurang2 ada usaha ke arah itu..

azlanlin on 9/19/2008 11:27 PM said...

To Azza:

Tapi setakat ni...masih macam kalah lagi. Hahhaaha.

Rasanya kena ada doktor menyebut:

En Azlan, jika awak tak berhenti merekok dalam tempoh 2 minggu ni, awak yang akan berhenti terus... wwaarrgghhh...

azza_irah on 9/19/2008 11:41 PM said...

ekekke cikgu..
itu doktor sebut...kalau kita sebut tentu lain kan..
bulatkan tekad..
minda dan fikiran perlu dikuasai bukan..

Jie on 9/20/2008 7:56 AM said...

kadang² merokok dijadikan alasan keselesaan bersosial..ialah..kawan² hulur tak ambil takut kecilkan hati org..alasannn...:D

azlanlin on 9/20/2008 11:50 AM said...

To Jie:

Biasanya, alasan tu digunakan oleh perokok yg baru2 nak berjinak. Kekadang juga perokok biskut, kejap rokok kejap tidak.. yan sering menggunakan alasan itu.

Tetapi bagi perokok tegar, lihatlah senario stok rokok habis..walaupun dah malam gelap gelita, demi rokok sanggup juga ke 7eleven demi asap..

jinggo on 9/20/2008 1:42 PM said...

ha...ha.cerita ' bilik gelap ' ( kat sekolah )+ rokok + lelaki = terima kasih kerana sempat berdakwah kepada perokok......

azlanlin on 9/20/2008 1:49 PM said...

To Bro Jinggo:
Tak juga berdakwah...tetapi lebih kepada muhasabah diri yang kian tenggelam dlm dunia gian...heheh

jinggo on 9/20/2008 2:49 PM said...

saya ada promosi buku baru untuk cgu baca.beli jangan tak beli.....

azlanlin on 9/20/2008 3:43 PM said...

To bro jinggo:

Thanks. Dah jengah dan komen. mcm menarik utk menarik utk menjadi penanam tebu yang berjaya. Usah sampai tak tertepis semut yg dtg menghurung kemanisan tebu itu udah ler.... Mcm le bagus...woi!

 

Blog Archive

About Me :

My photo

i'm everywere
Email : azlanlinn@yahoo.com

E-Journal

Pendidikan ::

* Bahagian Tajaan - Blog
* Bahagian Tajaan - Rasmi
* MPM
* KPM
* Kemudahan OKU
*

target="_blank"

Text

Klik Banner

Warna-warni Kehidupan Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template