Apr 9, 2008

Wajarkah....pompuan....

Sementara menemani mem besar update blog sekolahnya, aku tercari-cari forum yang boleh kubaca. Maka jumpa juga aku forum di cari.

"Ermmm..menarik juga jika pastekan kat blog aku nih," gerutus hatiku.

Tambahan pula cuti sekolah Mei ini, kita bakal menerima undangan majlis bertemu pusat. Tentulah pilihan suri di hati yang dicari adalah bertepatan dengan jiwa masing-masing.

Maka, aku paste je ler kat sini. Mari kita fikir-fikirkan:

========================================

saatcham : jenis wanita yg tak patut dijadikan isteri

1, pengotor.
2. pemalas.
3. suka minta bukan2 di luar kemampuan suami.
4. curang.
5. memiliki nafsu seks yang melampau2 smpai x larat wlupun dah bertongkat2 ali diminum....
6. gila talak.
7. selfish.
8. suka puji suami lain.
9. tak pernah hrgai...
10.laser mengalahkan joyah sport n the geng.....

Kemudian ada komen ttg isu tu telah dihantar oleh gutes_madchen .

camna ler nk tau.. perangai2 tu kn kluar lepas kawen??

=====================================================

Komen aku:

Bagi aku, biasanya, ramai orang pompuan yang menyorok perilaku dan keperibadian begitu sedalam-dalamnya di lubuk rahsia hati mereka. Kalu boleh dibenam, dibenamkan aje dan dihenyak-henyak ke dalam agar tak kelihatan oleh sesiapa jua pun. Hanya tuan diri ajer yang tahu. Tembok sekukuh Tembok Besar China akan dipasang untuk menghalang sesiapa juapun untuk meninjau2 perilaku sedemikian.

Pada hal, jika di belakang orang, maka terkeluarlah perilaku-perilaku yang "brutal" sedemikian. Ermmmm, sayangnya...bila dah berumahtangga, semuanya akan tersembul keluar mencanak-canak tanpa diminta. Gitu le adanya.....POMPUAAANNNNN.....

APA KATA ANDA?


4 Coretan Lain:

Anonymous said...

What about guys pulak?...tak adil kalau hanya meletakkan "kebrutalan" perempuan sahaja.

Kehebatan lelaki menyorok perilaku mereka sering kali dicover dengan alasan.."I AM A MAN so I can do whatever..."

Ego lelaki lagi hebat, walaupun dia kata dia boleh angkat ego dia letak tepi, atau sangkut kat dinding tapi bila dia dah berkata sedemikian maka itulah EGOnya yang sebenar...

Ye le tu...

from:
Minah Ghapla...

echah_syed on 4/10/2008 2:20 AM said...

daklan ku..

ALLAH dah kata"pompuan yg baik utk lelaki yg baik dan sebaliknyerr.."

so..sendiri mau ingat laa beb!


larikksss :p

muadzlife on 4/11/2008 11:22 AM said...

amboi2...suka2 jer taw ngater pompuan cantuh..

nuRin on 4/11/2008 5:25 PM said...

jenis wanita yg tak patut dijadikan isteri..?

yg # 5 - mcm mane dh tau nafsu seks kalo belum dijadikan isteri?

yg # 6 tu gile talak? kalo belum dijadikan isteri mcm mane ada talaknya?

bab cover ni bkn sbb gender...

sowi mencelah.

 

Blog Archive

About Me :

My photo

i'm everywere
Email : azlanlinn@yahoo.com

E-Journal

Pendidikan ::

* Bahagian Tajaan - Blog
* Bahagian Tajaan - Rasmi
* MPM
* KPM
* Kemudahan OKU
*

target="_blank"

Text

Klik Banner

Warna-warni Kehidupan Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template