Nov 17, 2023

17.11.2023 - Keguguran : Air ketuban pecah

Malam tadi, jam 10.30 malam aku menerima panggilan daripada isteri. Agak mengejutkan. Aku masih berada di Taman Kinding Permai, Ipoh.

"Yang, Amira berasa sakit perut petang tadi. Air Ketuban dah pecah. Kami ke Hospital Tapah", kata isteri di telefon.


"Okay, kita jumpa di Hospital Tapah. Bantu uruslah mana-mana yang patut dulu", balas aku dan terus mengemas pakaian untuk ke Hospital Tapah 

Hampir jam 11.30 malam, aku tiba di Hospital Tapah. Aku ke ruangan menunggu di Wad Kecemasan. 

"Amira dah ada dalam wad kecemasan. Doktor kata, kemungkinan besar Amira perlu ke Hospital Ipoh (HRPB) untuk selanjutnya. Kejap lagi ambulan ada depan ni", kata MemBesar sambil tunjukkan ruang Ambulan ambil pesakit.

Terima kasih kakitangan Hospital Tapah.

Jam 2.00am, pembantu perubatan hantar mesge ke telefon aku. 

Anak encik masuk wad di hospital ipoh.

0 Coretan Lain:

 

Blog Archive

About Me :

My photo

i'm everywere
Email : azlanlinn@yahoo.com

E-Journal

Pendidikan ::

* Bahagian Tajaan - Blog
* Bahagian Tajaan - Rasmi
* MPM
* KPM
* Kemudahan OKU
*

target="_blank"

Text

Klik Banner

Warna-warni Kehidupan Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template