Apr 18, 2009

Jom ke sana...

Teringin aku ke sana lagi. Hati berbunga-bunga untuk berkunjung ke sana. Tambahan pulak, Isnin cuti di Perak. Ada tiga hari, Sabtu, Ahad dan Isnin. Aku dan mem besor mula merancang perjalanan. Aku udah call biras yang ada di KL. Boleh bermalam di sana.

Pagi hingga tengah hari Sabtu, mem besor ada seminar kajian tindakan di SMK Bidor. Teruskan, itu dah minatnya. Mana le tau kalau-kalau boleh menyinar juga di Perak seperti sebelum ni ketika berada di Kluang. Boleh ke?

Petang ni aku akan ke KL bermalam di sana. Ahad pagi akan jenjalan yang akan dirancang apabila ada di KL kerana aku tak cekap di KL untuk ke mana-mana. Tengah hari hingga petang, sefamili akan ke PWTC untuk meramaikan rakyat di Pesta Buku Antarabangsa.



Malamnya, aku akan lajak ke Putrajaya di rumah PakLang. Bermalam lagi.. Isnin pagi, aku akan ke Parcel E, ada urusan di sana. Moga-moga, takde halangan apa yang dirancang. Jom ke sana...

8 Coretan Lain:

xiiinam on 4/18/2009 10:44 AM said...

Macam sama je journey kite ni...
Aku dr mlm tadi di PWTC...

Laaaa..awat pi hari ni. bukan ke ko nk gi PWTC esok? Aku tgk dlm scheduled esok ada persembahan kebudayaan dari UPSI. Bukan ko nak buat tarian zapin ke? muahahaha...

pi hari Isnin la besssttt...orang Peraaaaak je . lengang sikit.

Aku nk tanya, ko sekolah Izuddin Shah mcm shifu jugak ke dulu? Dia tu satu kapal ngan aku di Taayah.Tapi kemudi lain-lain.

xiiinam on 4/18/2009 10:46 AM said...

Eh silap..
aku dari malam tadi di Ptrajaya. bukan PWTC. he..he..

Tirana on 4/18/2009 11:23 AM said...

Jom Cikgu Azlan...ramaikan pesta buku..

Saya cadang nak pi pagi ni..tapi anak perempuan saya demam pulak. Dia yang hantu bukunya..hehehe..Tengoklah kalau besok demamnya kurang, boleh la pergi..

azlanlin on 4/20/2009 7:28 PM said...

To ckLah :

Skrg ni, aku dah kembali ke pangkal jalan....

SM Izzudin, aku cuma pernah dengar namanya yg gah, pernah melalui di depan pintu pagarnya.. Cuma yang pasti, aku bukan bersekolah di situ... tidak seperti shifuu..

azlanlin on 4/20/2009 7:29 PM said...

To Tirana:

Udah dapat apa yang dicari di PB2009?

ujie on 4/21/2009 2:11 PM said...

salam..pesta buku?x berkesempatan nak g lg...hajat ati nk jumpa blogger kt sana he3

Mak Su on 4/22/2009 3:51 PM said...

silakan :), saya di sini jer

Kujie on 4/22/2009 8:29 PM said...

tahun tahun sudah memang tak pernah lepaskan peluang..tapi rasanya tahun ni , kesihatan tidak mengizinkan...

saya beli buku online saja skrg

 

Blog Archive

About Me :

My photo

i'm everywere
Email : azlanlinn@yahoo.com

E-Journal

Pendidikan ::

* Bahagian Tajaan - Blog
* Bahagian Tajaan - Rasmi
* MPM
* KPM
* Kemudahan OKU
*

target="_blank"

Text

Klik Banner

Warna-warni Kehidupan Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template