Jun 14, 2008

Semua naik

Musim la ni, musim naik....semuanya naik. Takdak yang turun pun. Alhamdulillah, hujan je yang asyik turun. Hujan rahmat tu. Sempena musim naik ni, kepala pun dah naik pening. Tambahan pulak, dapat saranan daripada abang Putra utk rekacipta kereta baru yang jimat/tak pakai minyak. Naik penin jugak memikirkan. Nah haaa..abang Putra, satu design kereta baru untuk hang. Recond punya...tapi nampak klasik dan bergaya... Kalu nampak kat jalan raya, kompom orang senyum. Senyum ada makna tu...
Ada sesapa yang berhajat nak order, sms kat AbgPutra sebab dia dilantik jadi vendor...cepat, jangan terlambat!

4 Coretan Lain:

mama ranggie on 6/14/2008 4:41 PM said...

jgn darah naik,udahlah ye!

azlanlin on 6/14/2008 11:47 PM said...

betul juga, ada baiknya darah turun drp darah naik... tapi kalu dah sampai tahap naik darah..jenuh jugak tu..kan?

Abang Putra on 6/16/2008 5:17 PM said...

Hahahaha, boleh tahan juga ciptaan hang ni. Boleh laku ke ni? Lepas ni hang cipta kereta pakai air pulak. Tak payak pakai minyak.

azlanlin on 6/16/2008 5:30 PM said...

To AbgPutra:

Uiii..jenuh la pulak. Kos utk buat design tu pun belum dapat order...jual la dulu..hehehhe.

Nanti, selepas nengok hasil jualan, baru le kita bual design baru...hehhehe

 

Blog Archive

About Me :

My photo

i'm everywere
Email : azlanlinn@yahoo.com

E-Journal

Pendidikan ::

* Bahagian Tajaan - Blog
* Bahagian Tajaan - Rasmi
* MPM
* KPM
* Kemudahan OKU
*

target="_blank"

Text

Klik Banner

Warna-warni Kehidupan Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template