Dec 11, 2006

Kete Mak Tam Siri-II

Baru2 ni pegi jengah kedai panel yang bikin kete kancil mak tam.... heheheh bumper belakang dapat gak yang Mira L200, alhamdulillah.... skarang dah hampir siap....tetapi ada komen skit, dia kena bikin lagi...mana bleh kalu masih ada dinding yang kemek dan skirting masih belum sattle.... nampak gayanya kena seminggu lagi duduk di wad kete...


Dapat gak bumper belakang Mira L200


Skirting kiri yang perlu disimen semula
Nampak mcm dah ok ttp suruh diaorang bikin semula kerana
ada bahagian kemek yang tak diketuk
Bumper depan juga Mira L200

1 Coretan Lain:

Pak Ngah on 12/17/2006 10:36 AM said...

:: Alang kata:...kalau dipadatkan dengan enjin turbo, bubuh 2 ekzos besar, spoiler yang lebih gah, stering sport dan body kereta tu ditampal stiker berjalur memanjang
...fulamak...cakap pun tak guna...
termasuk le sistem bunyi yang sewajibnya canggih.

:: ...hidup zaman muda ni..sekali je..ia tak berulang...katanya lagi.
Kalau dah tua, baru nak melaram kereta...orang tak akan kata apa2...habis2 sangat pun cuma orang akan kata..."betul ke tidak orang tua tu...nampak macam tak berapa betul je. Namun tetap tak salah...sebab duit kita punya, harta tu harta kita, orang nak kata apa2 pun... pekakkan telinga
...letih bercakap/mengumpat...akan berhentilah "pot-pet" mereka tu.

:: Reaksi Along:...kehkehkeh...
Tu kereta Maktam, sesuai le dengannya.

 

Blog Archive

About Me :

My photo

i'm everywere
Email : azlanlinn@yahoo.com

E-Journal

Pendidikan ::

* Bahagian Tajaan - Blog
* Bahagian Tajaan - Rasmi
* MPM
* KPM
* Kemudahan OKU
*

target="_blank"

Text

Klik Banner

Warna-warni Kehidupan Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template