Sep 26, 2006

Gambar keluarga

ni dia gambo ahli keluarga kami....
azlan, rozita, amira, amirul dan amir ini le gambar aku yang sememangnya fotogenik.. hehehhe

ini plak gambo mem besar, rozita paiman yang telah diedit guna adobeCS. Background asal ialah ruang dapur umah jer.. kemudian di edit bubuh colour biru..mcm di kedai jer.....Ia dicuci khas untuk membuat lesen memandu yang baru lulus.. heheh.. untung gak bleh edit sendiri.. maklum le, kalu ke ke dai gambor dah kena RM8.00 utk 4 keping tetapi kalu edit sendiri dan hantor ke kedai, cuma RM0.40 je utk 8 keping gambor paspot atas saiz gambar 4r..... Bayangkan betapa besarnya margin keuntungan kedai gambor digital...perggghhh...
BEST GAK satu ari nanti bleh bukak kedai gambor digital plak... mana le tau tuah ayam nampak di kaki... tuah orang nampak di mana yek?
Ini plak gambor anak yang ke2, amirul. gambor ni diambil dan diedit sempena nak buat kad id sekolah agamanya masa awal tahun dulu... maklum le sekolah agamanya x buat..maka ayahnya kena buat sendiri le supaya senang semua pihak... Background warna oren pun cuma dinding umah di ruang tamu jerr.. heheh
Maaf gambor anak sulung (amira) dan anak ke3 (amir) x de dlm pc ni... cuma ada dlm laptop. malas plak nak on kan...mungkin lain kali plak kut utk di upload....insyallah..

2 Coretan Lain:

pak teh on 10/02/2006 11:04 AM said...

gambar pak tam tu mmg betui, tambah2 tang 'buah jambu masak", kelebihan yang sama dimiliki oleh pak teh. hehe.

Pak Ngah on 10/08/2006 6:55 AM said...

gaya rambut ada irap2 mawi & pelakon senario (Azlee)... tapi yang penting dan utama...awet muda...tak percaya kalu...tanya kat maktam...kalau dia tak jawabpun...abis2 dia sonyom memanjang le...

 

Blog Archive

About Me :

My photo

i'm everywere
Email : azlanlinn@yahoo.com

E-Journal

Pendidikan ::

* Bahagian Tajaan - Blog
* Bahagian Tajaan - Rasmi
* MPM
* KPM
* Kemudahan OKU
*

target="_blank"

Text

Klik Banner

Warna-warni Kehidupan Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template