Feb 6, 2013

WWK : Setiakah aku..?

Kita terpaksa menerima perubahan. Perubahan yang ada tak boleh diabaikan. Perubahan yang ada sangat memudahkan. Perubahan yang ada membuatkan kita dalam persimpangan. Masih setia dengan situasi lama atau memilih perubahan di depan mata atau masih mahu memilih kedua-duanya. Yang lama dan yang baru....

Perubahan satu

Dalam hal perubahan yang nak dikisahkan ini adalah tentang blog WWK. Perubahan pertama ialah dalam diam-diam, blog WWK mengalami kegenjotan entri-entri baru. Ini akibat wujudnya mukabuku (facebook - FB). FB menyediakan ruang santai yang lebih mudah, ringkas, pantas dan interaktif. Makanya, blog WWK tertinggal ke belakang dalam menambah entri baru. 

Perubahan dua

Sesekali menjengah dalam blog WWK ini, rupa-rupanya 'isi perut' (setting) blog sudah berubah. Aku masih terkial-kial dengan wajah 'dashboard' yang baru. Aku perlu belajar menggodek semula untuk mendapatkan kemahiran baru ini. Maklumlah, sudah bertahun terbiasa dengan skill lama. Dengan masa yang tak berapa cukup untuk menggodek, memerlukan tempoh masa yang agak lama untuk memahami 'dashboard' baru ini.






Aku tak kira
 
Demi mu WWK, akan aku godek hingga aku memahami semula bagi menguasai ilmu blog ini. Jika tidak, aku akan tertinggal. Aku harus meneruskan WWK ini walaupun terdapat perbagai alternatif lain dalam media sosial ini. Rupa-rupanya 'dashboard' baru untuk blog sangat mudah. Cumanya berbeza susunaturnya seperti sebelum ini.

0 Coretan Lain:

 

Blog Archive

About Me :

My photo

i'm everywere
Email : azlanlinn@yahoo.com

E-Journal

Pendidikan ::

* Bahagian Tajaan - Blog
* Bahagian Tajaan - Rasmi
* MPM
* KPM
* Kemudahan OKU
*

target="_blank"

Text

Klik Banner

Warna-warni Kehidupan Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template