Dec 7, 2011

Tokoh OKU Negeri Johor - Karisma OKU: Melonjak Potensi



Entri hari ini adalah entri yang ke-600. Makanya, aku sisipkan satu entri khas khusus untuk aku berkaitan Perjalanan Seorang OKU. Hakikatnya, perjalanan kehidupan seorang OKU, rata-ratanya berasaskan semangat yang kuat, usaha yang gigih, kehendak dan keinginan untuk mencapai sesuatu agak tinggi. Semua ini berkaitan SEQ diri seorang OKU.

Bergambar sebelum majlis berlangsung

Dalam blog ini, aku telah sisipkan beberapa cerpen berkaitan sejarah hidup seorang OKU yang masih belum sampai ke penghujung cerita. Ianya masih tergantung. Rentetan itulah, satu demi satu dunia perihal OKU cuba diterokainya. Untuk setakat ini, satu pencapaian tertinggi yang telah aku terokai berkaitan dunia OKU untuk seiring dengan tema Hari OKU 2011 iaitu Karisma OKU: Melonjak Potensi. Aku bersyukur ke hadrat Allah SWT kerana telah dinobatkan dengan Anugerah TOKOH OKU Peringkat Negeri Johor 2011 yang berlangsung semalam.

Menerima sijil dan wang saguhati daripada YB Dr Robia Dato' Hj Kosai,
EXCO Pemb. Wanita dan Keluarga, Kebajikan Masyarakat dan Kesihatan Negeri Johor.

Berhubung anugerah ini, aku titipkan setingi-tinggi penghargaan atas usahasama PDK Dun Penggaram dan Jab. Kebajikan Masyarakat Daerah Batu Pahat. Kedua-dua agensi inilah yang mencalonkan nama aku ke peringkat Negeri Johor. Terima kasih semua atas sokongan padu kalian.


1 Coretan Lain:

sonata anak kancil on 12/07/2011 3:32 PM said...

Tahniah - semoga terus cemerlang - dengan semangat juang yang tinggi.

 

Blog Archive

About Me :

My photo

i'm everywere
Email : azlanlinn@yahoo.com

E-Journal

Pendidikan ::

* Bahagian Tajaan - Blog
* Bahagian Tajaan - Rasmi
* MPM
* KPM
* Kemudahan OKU
*

target="_blank"

Text

Klik Banner

Warna-warni Kehidupan Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template