Dec 5, 2011

06.12.2011 - Sambutan Hari OKU Peringkat Negeri Johor 2011



05.12.2011 - Isnin :

Beberapa hari lalu, aku dihubungi pegawai JKM Batu Pahat. Beliau membuat pengesahan tentang Majlis Sambutan Hari OKU Peringkat Negeri 2011 bakal berlangsung pada hari Selasa (06.12.2011). Cuma lokasi sambutan belum dapat ditentukan secara sahih. Gambaran awal yang dimaklumkan ialah sama ada di Segamat atau Johor Bahru. Bagi aku, lokasi tidak menjadi masalah kerana walau di mana jua sambutannya, aku tetap menghadirinya.



Awal pagi tadi, aku dihubungi semula oleh pegawai Jabatan Kebajikan Masyarakat Johor Bahru. Beberapa maklumat berkaitan majlis tersebut sudah dimaklumkan. Aku mencapai pen di poket baju. Aku keluarkan buku catatan dalam poket baju. Aku membuat catatan agar aku tidak lupa.

Lokasi : Hotel New York, Johor Bahru
Masa : 02.00 ptg
Pakaian : Formal

Kehadiran aku ke majlis atas jemputan bagi mewakili Tokoh OKU Terbuka daerah Batu Pahat untuk mengetahui keputusan pertandingan kategori itu di peringkat negeri pula. Dua bulan lepas aku mendapat JOHAN untuk kategori itu di peringkat daerah Batu Pahat. KLIK DI SINI. Berasaskan itulah, dibawa pula ke peringkat negeri Johor. Segalanya telah diaturkan dan disusun olehNya. Kita hanya sekadar melaksanakan apa yang telah Dia rancangkan yang terbaik untuk kita.

0 Coretan Lain:

 

Blog Archive

About Me :

My photo

i'm everywere
Email : azlanlinn@yahoo.com

E-Journal

Pendidikan ::

* Bahagian Tajaan - Blog
* Bahagian Tajaan - Rasmi
* MPM
* KPM
* Kemudahan OKU
*

target="_blank"

Text

Klik Banner

Warna-warni Kehidupan Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template