Oct 11, 2011

MISI : Jangkaan 5 tahun

11.10.2011 - Selasa

Setiap tindakan atau perancangan yang dirancang dan dilaksanakan, sebaiknya refleksi harus diaplikasikan terhadap perancangan yang telah terlaksana. Tujuannya ialah untuk membuat penilaian semula dan melihat suatu nilai tambah terhadap hasil yang terlaksana. Semua ini adalah melihat perkembangan dan pelunjuran yang telah digarapkan.

Jika direnungkan terhadap perancangan atau misi 5 tahun lepas, aku benar-benar bersyukur terhadap apa yang telah ditentukan olehnya. Merujuk pada entri tentang misi aku untuk 5 tahun lalu dan telah dibuat refleksi, aku benar-benar bersyukur akan situasi sekarang. Hakikinya, sesuatu yang berlaku telah ditentukan olehNya, namun daya tahan dan motivasi dalaman individu memainkan peranan penting dalam mencapai misi yang diingini.



Sebelum tarikh 17.10, aku menetapkan jangkaan untuk 5 tahun akan datang. Misi yang jelas dan digarapkan untuk mudah difahami dan dicapai. Makanya, dengan kapsul masa yang cuba aku tetapkan dalam diri berkaitan misi tersebut. Aku ingin memiliki 2 perkatakaan di hadapan nama. Dr.

1 Coretan Lain:

yuhazlina on 10/12/2011 6:22 AM said...

Mudah2..ianya berjaya dalam jangka masa 5 tahun...Tahniah...Semangat masih berkobar-kobar..

 

Blog Archive

About Me :

My photo

i'm everywere
Email : azlanlinn@yahoo.com

E-Journal

Pendidikan ::

* Bahagian Tajaan - Blog
* Bahagian Tajaan - Rasmi
* MPM
* KPM
* Kemudahan OKU
*

target="_blank"

Text

Klik Banner

Warna-warni Kehidupan Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template