May 19, 2011

DEMI CINTAKU PADAMU : Miss Sexy dan Miss Asus

19.05.2011 - Khamis

demi cintaku padamu
kemanapun kaukan ku bawa
walau harus kutelan lautan bara

Itulah bait lagu yang menusuk kalbu apabila kukenangkan Miss Sexy dan Miss Asus (Klik Di Sini). Penjagaan sepenuhnya harus kutitikberatkan demi keduanya. Takkan kubiarkan mereka mudah diracuni ayat-ayat cinta oleh parasit lain. Biarlah mereka tetap setia padaku.

Atas dasar itulah aku sanggup berkelana seorang diri dan bersengkang mata di alam siber demi mencari penawar untuk menghalang parasit-parasit di sekeliling Miss Sexy dan Miss Asus. Penawar ini sangat penting demi cintaku pada mereka berdua. Akhirnya penawar yang kucari telah berada dalam genggamanku. Ku genggam erat dan kujampi-serapah pada Miss Asus dan Miss Sexy. Kelihatan mereka sangat segar dan bertenaga. Perkhidmatan mereka padaku sememangnya diluarjangka. Penawar yang ditemui mampu menjaga mereka selama 26 tahun tanpa susut kemujarabannya. Kuharapkan kemujarabannya berpanjangan..

Paparan yang jelas berkaitan Jentayu Kaspersky 2011
(Kaspersky Internet Security 2011)

Itulah kelebihan penawar Jentayu Kaspersky 2011. Kebiasaannya, Jentayu Kaspersky di tangan pemilik lain hanya bertahan setahun akan kemujarabannya. Kini, Jentayu Kaspersky di tangan ku sanggup berkhidmat denganku selama 9703 hari hasil penat lelahku selama berkelana dan bersengkang mata. Aku bersyukur....

0 Coretan Lain:

 

Blog Archive

About Me :

My photo

i'm everywere
Email : azlanlinn@yahoo.com

E-Journal

Pendidikan ::

* Bahagian Tajaan - Blog
* Bahagian Tajaan - Rasmi
* MPM
* KPM
* Kemudahan OKU
*

target="_blank"

Text

Klik Banner

Warna-warni Kehidupan Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template