Jan 7, 2011

KEDAH : Menyingkap tabir diri

07.01.01 - Jumaat :

Pagi ini kuda besi yang masuk wad empat hari lalu sudah disahkan oleh pakar untuk keluar wad. Klik DI SINI. Gigil poket tuan kuda besi. Apa-apa pun harus diharung dan ditempuhi. Alhamdulillah, kuda besi sudah boleh melangsungkan tugasnya.

Petang ini, sewaktu terpaparnya entri ini, sudah pasti aku masih dalam perjalanan ke Kedah. Ada temujanji pada esok hari (Sabtu) yang dibuat rentetan daripada proses 'Merungkai Warisan Merentasi Sempadan'. Temujanji itu disahkan melalui telefon beberapa hari lalu bertempat di Lubuk Merbau. Banyak peringkat umur dan pangkat duniawi akan turun ketika itu. InsyaAllah, semoga tersingkap tabir diri satu-persatu. Hanya Allah SWT lebih ketahui segalanya.

Semoga tiada aral melintang

Dalam penerokaan tabir diri ini, aku telah tempuhi pelbagai ragam, kisah, kedukaan, kegembiraan yang menambahkan Warna-warni Kehidupan pada kanvas hidup aku. Kita sebagai manusia hanya mampu merancang perancangan untuk terus ke hadapan. Segalanya sudah tertulis di 'buku' diri kita sejak sebelum lahir lagi. Wallahualam.

Semoga perjalanan aku dirahmatiNya..InsyaAllah.

0 Coretan Lain:

 

Blog Archive

About Me :

My photo

i'm everywere
Email : azlanlinn@yahoo.com

E-Journal

Pendidikan ::

* Bahagian Tajaan - Blog
* Bahagian Tajaan - Rasmi
* MPM
* KPM
* Kemudahan OKU
*

target="_blank"

Text

Klik Banner

Warna-warni Kehidupan Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template