Oct 29, 2010

WWK : Melakar sejarahnya tersendiri

29.10.10 - Jumaat :

Hari ini, Blog WWK (Warna-warni Kehidupan) telah melakarkan sejarahnya yang tersendiri. Dalam usia 4 tahun kewujudan blog WWK ini hanyalah seumpama "setahun jagung" pengalaman hidupnya.

Alhamdulillah, kehadiran Blog WWK di celah-celah pembinaan pelbagai jenis blog di dunia maya yang pesat seperti cendawan tumbuh selepas hujan, ia tetap kekal dengan identitinya yang tersendiri. Terlaksana sudah seperti entri yang lalu. Pelbagai dugaan dan rintangan sepanjang tempoh 4 tahun usia Blog WWK, akhirnya termetri satu kenangan abadi yang sukar dilupakan. Terpampang Blog WWK menghiasi majalah PENDIDIK keluaran November 2010 sebagai tanda penghargaan kewujudan Blog WWK ini.

Saya dengan rasa rendah hati mengucapkan ribuan terima kasih kepada Majalah Pendidik kerana memilih Blog WWK dalam menghiasi ruangan Blog Guru. Malahan Blog WWK juga seolah-olah dapat memberi sedikit nafas baru kepada pembaca yang ingin membina blog mereka sendiri. Fungsi blog boleh dipelbagaikan mengikut minat masing-masing untuk menentukan hala tujunya.


Paparan di ms 32

Paparan ms 33

1 Coretan Lain:

Pak Ngah: on 10/29/2010 5:51 AM said...

:: syabas..tahniah !!!

 

Blog Archive

About Me :

My photo

i'm everywere
Email : azlanlinn@yahoo.com

E-Journal

Pendidikan ::

* Bahagian Tajaan - Blog
* Bahagian Tajaan - Rasmi
* MPM
* KPM
* Kemudahan OKU
*

target="_blank"

Text

Klik Banner

Warna-warni Kehidupan Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template