Aug 4, 2010

Majlis APC 2009 : Guru-guru dihargai dan diraikan...

04/08/2010 - Rabu :

Kemuncak setahun hasil penat lelah guru akan dihargai oleh warga Pejabat Pelajaran Daerah masing-masing. Para guru yang dianugerah Perkhidmatan Cemerlang untuk setiap tahun akan diraikan kehadiran mereka. Guru-guru umpama VIP. Kehadiran mereka disambut. Itulah nikmatnya berkhidmat sebagai guru. Kerjaya yang mulia untuk mendidik anak-anak bangsa.

Hakikatnya, ketua jabatan telah memberikan penilaian berdasarkan merit dalam kerjaya sebagaimana yang telah ditentukan. Pencapaian dan sumbangan guru untuk profesion, kejayaan pelajar, interaksi guru sesama rakan setugas dan anak-anak didik, penerapan disiplin dalam diri anak didik, keberkesanan pengajaran dan pembelajaran dalam kelas dan segala macam lagi diambil kira. Penilaian secara holistik akan diambilkira.

Akhirnya, pihak pegawai dan staf sokongan di PPD akan bertungkus-lumus untuk menyediakan segala kelengkapan untuk Majlis Penyampaian Anugerah Perkhidmatan Cemerlang agar berlangsung dengan jayanya.

Para Pegawai PPD sedang menyelia tugasan

Bagi daerah Batang Padang, esok 05/08/10 (Khamis) akan termetrai majlis tersebut di MRSM Trolak dalam keadaan yang sederhana namun tetap memberi impak yang cukup berkesan agar semua guru dalam daerah tersebut terus berkhidmat dengan cemerlang.

Pengkisahan entri ini ada kaitan dengan ENTRI INI.

1 Coretan Lain:

Rashid on 8/04/2010 11:23 PM said...

salam

Tahniah!! kepada guru-guru yang terpilih. Moga terus bekerja dengan ikhlas dan mendapat kepuasan darinya.

 

Blog Archive

About Me :

My photo

i'm everywere
Email : azlanlinn@yahoo.com

E-Journal

Pendidikan ::

* Bahagian Tajaan - Blog
* Bahagian Tajaan - Rasmi
* MPM
* KPM
* Kemudahan OKU
*

target="_blank"

Text

Klik Banner

Warna-warni Kehidupan Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template