Apr 18, 2010

Semakin selesai...



Bertunjangkan tajuk entri kali ini, seolah-olah sesuatu yang dilakukan hampir ke penghujungnya. Penghujung tidak bererti penghujung segalanya. Berkemungkinan tibanya tirai baru dan pengalaman baru yang bakal ditempuhi. Rentetan itu, menjelaskan bahawa semakin selesailah untuk semester pengajian d UPSI. Rata-rata ramai pelajar sedang menghadapi demam peperiksaan. Alhamdulillah, aku dan mem besor tidak menghadapi demam peperiksaan itu kerana kami hanya menulis dan menulis untuk semester ini.

Semakin selesai semester ini. Pastinya semester baru akan kunjung tiba. Insyallah.


Bergambor le kejap..

Lantaran itu, apa yang dipinjam, harus dipulangkan ke tempat asalnya agar dapat digunakan juga oleh orang lain. Oleh itu, setelah semakin selesai, jom pulangkan sebeban buku umpama "twin tower". Petang tadi, pemulangan dilakukan. Si bongsu ingin ikut ke library... Maka, si bongsu jadi cameraman. TQ Amir. Hehhe.

Jom ... pulangkan... pulangkan.. pulangkan..

1 Coretan Lain:

amira azlan on 4/21/2010 11:18 AM said...

Assalamualaikum, ayah ni along. Trkejutnya along, sampai setinggi 'Twin Tower' buku tu. Along tgk kat umah ayah mngadap laptop bknnya buat tesis TAPI chating ngan kwn2 ayah. Buku tu ayah mcm x prnah usik je.

HE...HE...HE...

KANTOI!!!!

 

Blog Archive

About Me :

My photo

i'm everywere
Email : azlanlinn@yahoo.com

E-Journal

Pendidikan ::

* Bahagian Tajaan - Blog
* Bahagian Tajaan - Rasmi
* MPM
* KPM
* Kemudahan OKU
*

target="_blank"

Text

Klik Banner

Warna-warni Kehidupan Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template