Apr 1, 2010

Kerja Gila : Jom teroka...

Sekarang, aku sudah boleh lapang-lapangkan kepala. Hujung bulan ini akan ada kolokium anjuran Fakulti Perniagaan Ekonomi. Untuk itu, aku dan membesor serta rakan-rakan lain akan membentang kajian. Ramai panel yang akan menanti dengan soalan yang bertubi-tubi. Pelajar baru juga akan memerhati dan menilai. Jika tak terjawab soalan-soalan yang bakal dikemukakan oleh panel, kompom aku sengih je ler.. hehhe.

Oleh itu, aku gemar untuk bikin gembaQ sewaktu pembukaan pembentangan kajian menggunakan powerpoint. Beberapa garapan scene untuk montaj sudah ada dalam kepala aku. Maka, dengan masa yang semakin laju bergerak ini, aku perlu explore software yang telah lama aku tinggalkan. Sekarang, aku perlu explore semula. Apakah softwarenya?



Software itu ialah Adobe Photoshop Elements V7. Aku telah download software itu beserta dengan cracknya sekali. Tidak lupa juga ebook berkaitan software itu telah didownloadkan khusus untuk menjana kreativiti. Semuanya percuma, hanya kena tahu lubuk-lubuknya sahaja. Paling mudah mintak bantuan pakcik Googgle untuk membantu.. Selamat meneroka semula Adobe Photoshop Element v7..khas untuk aku yang nak memenuhkan masa...hehhehe

Syyyhhh... sebenornya perisian yang terbaru ialah versi 8. Berat wooo.. maleh aku nak download.. heheheh

2 Coretan Lain:

yuhazlina on 4/01/2010 8:39 PM said...

Tahniah...akhirnya dapat membentangkan proposal...Good Luck...

azlanlin on 4/02/2010 7:45 PM said...

Mcm mana rasanya bentang tu noooo.. Yus dah lepas, ok la...hehhehe

 

Blog Archive

About Me :

My photo

i'm everywere
Email : azlanlinn@yahoo.com

E-Journal

Pendidikan ::

* Bahagian Tajaan - Blog
* Bahagian Tajaan - Rasmi
* MPM
* KPM
* Kemudahan OKU
*

target="_blank"

Text

Klik Banner

Warna-warni Kehidupan Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template