Jan 11, 2010

Aku dah terlupa?

Alhamdulillah, aku dikejutkan dari lamunan. Umpama lamunan terhenti, di zaman rock kapak suatu waktu dulu. Kejutan yang dibuat oleh RADIOKITA di ruangan Meh Borak, benar-benar membuatkan aku tersentak.

Sapaan daripada Ketua Konti, RadioKita

Aku juga umpama telah pinggirkan peranan aku di sana. Maklumlah, kehidupan seharian membuatkan aku terabai dengan tanggungjawab aku. Hakikatnya, itulah nickname aku bermula dengan rakan--rakan lama aku dengan panggilan DakLan.

Nama ni fofular ketika aku berada di Melaka sewaktu ikuti KSPK di IPPM. Perkataan 'Dak' itu sememangnya terkenal untuk panggilan mesra untuk lelaki. Itulah dia Dj DakLan.. hehehheh.

Dj Lawa, ko idup lagi ke? Hehehhe. Ko le yang perkenalkan aku untuk menjadi seorang Dj di alam maya. Terima kasih kawannnn.... Link untuk RadioKita, klik di sini.

Aku perlu menyapanya semula. Aku perlu update kan apa-apa yang patut di sana. Nampak gayanya, aku sudah tidak boleh memegang jawatan di konti Radio 5 lagi. Errmmm... mungkin penerbit perlu mencari pengganti aku di konti 5.

Senarai Ketua Dj mengikut negeri masing-masing.

Kisah ini berlaku tahun lepas. Aku memegang peranan di Radio 5 - area selatan. Kini, aku telah berada di Perak. Malah, radio di Perak juga telah ada 'orangnya'. Apa-apa pun aku perlu menghubungi Ketua Konti untuk melihat perkembangan dan mencari peluang baru. Insyallah, aku akan hubunginya nanti. Mungkin lewat-lewat malam le sikit.

2 Coretan Lain:

Tirai Hidup on 1/22/2010 6:22 PM said...

Daklan dj lawa masuk ni...ko add aku punya Facebook...aku dah dekat dekat dah nk abis belajar ni April 30 ni menyaksikanaku abis belajar uuwwaaa!!
Add aku tau.sayangaie@yahoo.com

Tirai Hidup on 1/22/2010 6:22 PM said...

sayangazie@yahoo.com <--facebook

 

Blog Archive

About Me :

My photo

i'm everywere
Email : azlanlinn@yahoo.com

E-Journal

Pendidikan ::

* Bahagian Tajaan - Blog
* Bahagian Tajaan - Rasmi
* MPM
* KPM
* Kemudahan OKU
*

target="_blank"

Text

Klik Banner

Warna-warni Kehidupan Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template