Oct 23, 2008

Merealisasi Misi

Kemudahan terkini di masa kini... sering jadi bualan, masih ramai yang sekadar menyebut tetapi tidak menyertainya. Itulah dia kemudahan internet. Harapan aku, moga-moga setelah aku tiada di tempat kerja aku ini di tahun-tahun akan datang, makin ramai yang akan melibatkan diri. Yang menariknya, paparan maklumat tempat kerja aku ada dua saluran. Satu di sini dan keduanya di sini. Pastinya perencanaan untuk pengisiannya lebih tersusun dan sistematik serta ada perbezaan hidangannya... Insyallah. Aku akan pastikan!

Hari ini, tempat bertugas aku sudah mulai mendokong gagasan boss untuk meningkatkan tahap dan ilmu ict di kalangan rakan-rakan setugas aku. Sasaran beliau, 2010 nanti, semua rakan aku mampu meralisasikan gagasan tersebut. Sehubung itu, Persatuan Ibubapa dan Guru tempat bertugas aku, menyokong hasrat ini dengan mendaftarkan akaun streamyx untuk tempat bertugas aku.

Maka, laju je aku menyediakan sedikit saranan untuk melaksanakan sistem wireless untuk di seluruh kawasan sekolah. Ini memudahkan rakan setugas aku mampu mengakses internet di mana jua.. Maka, hari ini, sistem wireless dah selesai dan masing-masing mula berkepit dengan laptop masing-masing.

Nampak gayanya rakan-rakan aku juga sudah memiliki blog masing-masing dan hanya untuk mengaktifkan sahaja. Harap-harap terlaksanalah nanti. Aku sekadar memberi sokongan dan membantu rakan-rakan lain untuk merealisasikan hasrat dan gagasan boss. Itu je aku...

3 Coretan Lain:

azza_irah on 10/23/2008 1:28 PM said...

salam..
tahniah..skolah dah ada wifi ye..
memudahkan segala urusan..
memudah kan apa yg payah..

sume nya pasti akan mndatangkan hasil yg baik jika kena pd jalannya..

Brahim Nyior on 10/23/2008 1:41 PM said...

Bro Lan,

Hang pencetus rasa ghairahku terhadap dunia blog. Thanks mai pren!

echah_syed on 10/23/2008 8:22 PM said...

mesti ade yg lawan toke nih :p

 

Blog Archive

About Me :

My photo

i'm everywere
Email : azlanlinn@yahoo.com

E-Journal

Pendidikan ::

* Bahagian Tajaan - Blog
* Bahagian Tajaan - Rasmi
* MPM
* KPM
* Kemudahan OKU
*

target="_blank"

Text

Klik Banner

Warna-warni Kehidupan Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template