May 5, 2008

IPPM, Konvokesyen 2008

Melaka, akan menerima tetamu lagi. Kehadiran para graduan dengan deretan anak-anak bersama orang tersayang. Kemelut menimba ilmu sepanjang tahun 2007 akan menampakkan hasil apabila Konvokesyen berlangsung. Majlis ini juga menjadi pembakar semangat kepada graduan lain apabila satu-satunya OKU daripada 12 orang yang akan menerima Sijil Cemerlang dalam bidang Teknologi Maklumat dan Komunikasi (KSPK - TMK). I'm proud with myself!

Institut Perguruan Perempuan Melayu (IPPM), Melaka akan menganjurkan Seminar, Majlis Makan Malam dan Konvokesyen khusus untuk graduan KPLI, KPLI SR LPBS, KDPM KDC PLPS dan KSPK pada 6 – 8 Mei 2008 bertempat di Hotel AnCasa dan Grand Ballroom, MITC, Ayer Keroh, Melaka. Penyampaian Sijil/Diploma akan disempurnakan oleh Yang Berbahagia Datin Asariah binti Meor Shaharuddin, Pengarah Bahagian Pendidikan Guru.

Backdrop yang akan terpampang dimajlis tersebut

Para graduan boleh memuat turun Surat Jemputan dan Buku Panduan Konvoksyen 2008 [Buku Panduan]. Sila klik pautan berikut untuk maklumat lanjut Seminar [klik di sini] dan muat turun Brosur Seminar [klik di sini].

++++++++++++++++++++++++++++++++
Perjalanan aku sefamili:

Selasa malam Rabu, kami sefamili akan bergerak ke Melaka. Balik kampung di rumah mertua. Pagi Rabu, kami akan melalui Alor Gajah untuk singgah di rumah Mohd Kelana di Taman Seri Bayu. Selesai di sana, kami akan ke Hotel Ancasa untuk melapor diri dan mengambil jubah. Petang itu juga akan mengikuti raptai yang ditetapkan. Malamnya, ada jamuan makan malam untuk semua graduan. Graduan tua-tua utk KSPK ni..mcm nak memeriahkan keadaan je kot. Lewat malamnya, aku sefamili akan ronda-ronda bandar Melaka. Nak cari Fresh Orange Gelas Besar RM2.00 jer...

Esok paginya, akan ke dewan utk majlis konvokesyen. Selesai saja majlis itu, kami akan bergerak ke Kluang semula.!

>> Semuanya tertakluk pada perubahan semasa. jeng..jeng..jeng.. <<

++++++++++++++++++++++++++++++++
p/s :

Mr Rasbee (Raszana) ... setakat ini berapa orang yang berani buat keputusan utk ke majlis tersebut? Soalan ini sengaja aku utarakan kerana beliaulah satu-satunya sahabat yang sering bertanyakan rakan-rakan lain sama ada datang atau tidak ke majlis tersebut.! Tahniah utk Mr Rasbee..

6 Coretan Lain:

echah_syed on 5/05/2008 10:41 PM said...

tahniah bro.. *thumbs up*

Jie on 5/06/2008 12:35 PM said...

Tahniah..moga dipermudahkan segala urusan

azlanlin on 5/06/2008 1:12 PM said...

To Combi n Jie:

Toce-toce.....moga sama-sama kita dimudahkan dlm apa jua urusan yang diharungi...

silversarina on 5/06/2008 9:01 PM said...

Tahniah !!

Ilmu yang dikongsi akan kekal sebagai amalan di sana nanti, InsyaAllah.

Norlela Zubir on 5/09/2008 9:33 PM said...

Tahniah, Pak Azlan!

Pak Ngah: on 5/10/2008 6:53 AM said...

:: salam... tahniah yg lewat...

:: dah dapat diploma pendidikan... ijazah pertama (psikologi)... sijil perguruan khas (teknologi maklumat & komunikasi)... dan ke arah ijazah kedua pulak... tahniah !!!

 

Blog Archive

About Me :

My photo

i'm everywere
Email : azlanlinn@yahoo.com

E-Journal

Pendidikan ::

* Bahagian Tajaan - Blog
* Bahagian Tajaan - Rasmi
* MPM
* KPM
* Kemudahan OKU
*

target="_blank"

Text

Klik Banner

Warna-warni Kehidupan Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template