May 5, 2008

Baiki nama tercalar...

Ketika aku melayari blog Mem Besar, ada seorang sahabatnya yang baru berkenalan dengannya. Apabila dilayari blog sahabat barunya, terjumpa aku sebuah entri tentang blog/web keluarga Halimahton dan Yusuf.

Mungkin mereka terpanggil untuk memaparkan pengkisahan sebenar perihal perjalanan anak-anaknya apabila berita sensasi mereka telah dicemarkan oleh wartawan barat demi melariskan jualan akhbar mereka.

Baca dan renungilah...

Mengenai Kami

Ini adalah website rasmi keluarga Yusof; kami tubuhkan blog ini kerana terlalu banyak berita mengenai keluarga kami dalam media pada masa ini. Sila hubungi kami jika anda ada sebarang kemusykilan dan pertanyaan. Sementara itu jika anda terjumpa website kami dan tidak mengetahui siapa yang bertanggungjawab terhadap blog ini, kami sila memperkenalkan ahli ahli keluarga yang membuat sumbangan tersebut.

IKHTISAR PROFIL PENYUMBANG

Puan Halimahton adalah warganegara Malaysia tinggal diUK. Lahir diMuar dan bersekolah rendah selama enam tahun diSingapura (bapanya bertugas sebagai polis British RAF). Ia pulang keMuar berumur 14 tahun dan belajar diKolej Tunku Kurshiah. Selepas SPM ia menerima biasiswa menyambungkan pelajaran tinggi diUK. Ketika peganjian PhD dalam bidang organometallic chemistry diuniversiti Hull, ia dianggap sebagai seorang ahli kajian yang paling baik dalam jabatannya tetapi ia bersara sebab lebih mengutamakan tanggungjawab menjaga empat orang anak anak yang masih kecil sehingga mereka sampai umur persekolahan. Walaupun ia percaya dan sedar akan kemahirannya mengasuh anak anak( terutama sekali ia senang cepat mengikat perhubungan baik dengan kanak kanak), ia tidak sekali menyangka yang empat orang anak anaknya (sekarang lima orang) menjadi kanak kanak pencapai muda (prodigies).

>> Baca Seterusnya <<

Apa kata anda?

0 Coretan Lain:

 

Blog Archive

About Me :

My photo

i'm everywere
Email : azlanlinn@yahoo.com

E-Journal

Pendidikan ::

* Bahagian Tajaan - Blog
* Bahagian Tajaan - Rasmi
* MPM
* KPM
* Kemudahan OKU
*

target="_blank"

Text

Klik Banner

Warna-warni Kehidupan Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template