Aug 1, 2007

Ke UKM...merancang perancangan!

Hari ni aku keluar awal jam 12.oo thari. Aku ke UKM. Semua ni sesaja untuk nak tinjau2 peluang untuk amik Masters la pulak. Maklum le, mem aku pun dah tamat degreenya.
Sayangnya, member aku (ye ke dia pun ngaku yang aku nih member dia?) dia tak de kat biliknya (Pusat Sumber Jabatan Psikologi, UKM). Saiful namanya. Kebetulan yang betul atau kebetulan yang tak betul pun aku dah tak tau nak kata. Ada notis kat pintu bilik sumber tu...MAAF, OPERASI DIHENTIKAN. ADA MEETING DENGAN PENGEUSI BARU!. Aku terus je call member aku. Memang sah, dia dalam perjalanan untuk ke temat meeting tu!..alamakkkk...
Selepas tu aku bergerak ke Kedai Koperasi UNIKEB. Aku berborong sakan bila aku tengok buku2 yang menarik hati aku.... 5 buah sekali hadap (Nanti ku updatekan peihal buku tuh). Hampir RM100 utk itu jer... yang penting minat aku.
Then aku bergerak satu kali tawaf dalam UKM sementara nak ke Pusat Perkembangan Siswazah. Aku terbeli orang an buku panduan....ntah isi, entah idak. Yang penting, jika aku mula tergerak nak isi nanti, dah mudah la. Sebab borang dah ada kat tangan aku!. Kalu msih tak tergerak-gerak na isi, bior kan je ler borang tu. Bukannya nak basi....wakakkaka.

0 Coretan Lain:

 

Blog Archive

About Me :

My photo

i'm everywere
Email : azlanlinn@yahoo.com

E-Journal

Pendidikan ::

* Bahagian Tajaan - Blog
* Bahagian Tajaan - Rasmi
* MPM
* KPM
* Kemudahan OKU
*

target="_blank"

Text

Klik Banner

Warna-warni Kehidupan Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template