Aug 26, 2007

Final & Finish : Projek Khas KSPK-TMK

Berkaitan Projek Khas aku telah di touchup dan siap 100%. Tunggu untuk dihantar je minggu depan. Lega dan lapang!. Sebenarnya, projek khas ini adalah wajib untuk semua student KSPK-TMK. Projek Khas adalah penghasilan bahan P&P untuk kegunaan guru dan pelajar (CD based Learning).

Aku buatkan bahan tersebut tentang Animals - Year2. Tentunya, bahan ini akan digunakan oleh mem aku kat sekolahnya. Idea2 daripada mem aku juga menyumbang untuk menghasilkan cd ini. Thanks!.

Aku menggunakan Powerpoint yang sememangnya power!. Powerpoint ini berteraskan slidemaster. Sifoo Zuri pulak bekalkan software Gif Art Button Maker!. Menarik, mcm website je bentukkan paparan bahan tersebut. Juga untuk pensyarah penyelia aku, Mdm Gan, thanks very much!


:: video intro cd tersebut akan diupload ::
(makan masa yang lama beb)

Ini pulak closeup bahan-bahan tersebut (paparan yang difikirkan paparan utama):

1 Coretan Lain:

cdeansly on 8/26/2007 6:14 PM said...

Tahniah le Bro.Lahsyat tu yop, hang guna power point tak selalu hank ke? Jadi hang ada bg cadangan ke sekurang2nya kena pakai office berapa? Pentium berapa dsb? Hang tunjuk le skill video tu aku nak belajar tengok? Dalam 2 or 3 minit pun jadi yg montaj tu.bole le aku dapat idea sikit.

 

Blog Archive

About Me :

My photo

i'm everywere
Email : azlanlinn@yahoo.com

E-Journal

Pendidikan ::

* Bahagian Tajaan - Blog
* Bahagian Tajaan - Rasmi
* MPM
* KPM
* Kemudahan OKU
*

target="_blank"

Text

Klik Banner

Warna-warni Kehidupan Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template