May 20, 2007

abfund return!!

Selepas subuh, mcm biasa aku akan check hp yang sentiasa di charge waktu malam. Mana la tau, kalu ada apa-apa info yang masuk sewaktu aku tido mlm tadi.
' 1 message receive'.
dr zahrien :
"abfund dh kembali... http://abfund.ip.net "
Sent:
03:15:23am
20.05.2007
dr faizal:
Salam tuan2...website dh leh buka. tapi MEMBER ZONE masih dlm maintenance : http://abfund.homeip.net. Sama2lah kita berdoa. Tksh. M.Faidzal
Sent:
03.50am
20.05.2007
Alhamdulillah...ada juga rupa paras yang ditunggu-tunggu. Sebenarnya, sejak akhir bulan April lagi aku dah tahu berkaitan abfund akan muncul pada 20.5.2007. Cuma aku belum mampu nak memaklumkan kepada rakan-rakan downline. Bukan apa, takutkan depa terlalu mengharap. Harap-punya harap, tetiba...masih tak nampak rupa bila tiba masanya... kan lagi jenuh.
Aku bergegas edit semula msg faidzal,.... aku sentkan pada sesiapa yang patut..sementara nombor-nombor diaorang masih ada dlm simpanan aku... LEGA!!!..Maka ramai la yang contact aku semula setelah menerima msg aku....Nampak gayanya..ramai yang mengharap untuk transfer.
Aku just maklumkan, "akaun kita semuanya dah lebih 100 hari. Belum buat re-invest. Jadi kita tunggu je le. Kalau ada apa maklumat terkini, i akan inform pada u semula.OK?"
Sebenarnya, ari ni aku ada projek ngan ijan untuk ke Yong Peng. Jeng-jeng-jeng.
Sila check entri selepas ini....
azlanlin

1 Coretan Lain:

rokoksalem on 8/10/2014 9:44 AM said...

ahahahha terasa tetiba jer pagi nie nk search 'abfund' kat pakcik google...ujung2 blog hang kluar...nostalgia...nostalgia...

ROKOKSALEM

 

Blog Archive

About Me :

My photo

i'm everywere
Email : azlanlinn@yahoo.com

E-Journal

Pendidikan ::

* Bahagian Tajaan - Blog
* Bahagian Tajaan - Rasmi
* MPM
* KPM
* Kemudahan OKU
*

target="_blank"

Text

Klik Banner

Warna-warni Kehidupan Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template